پروژه درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): مدلی برای پیشگیری از اتلاف وقت مشتریان در یک سازمان

امروزه يكي از مباحث جدي در مديريت، توجه به ميزان كارآمدي سازمانهاست. ارائه خدمات بهينه و تلاش در جلب رضايت مشتري كه در بحث CRM مطرح است، از مباحث مورد توجه در سيستمهاي مديريتي جهان است. در ايران نيز در اين رابطه سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور طي دستورالعملي توجه سازمانهاي دولتي را به اين مهم جلب نموده است.
این پروژه از مدلهاي تئوري گرافها استفاده کرده است
فهرست پروژه
تعيين اهداف و شناخت مسئله
تجزيه و تحليل
طرح مدل
طراحي الگوريتم
تعيين عوامل مؤثر بر اتلاف وقت
و.....
و.....
....
....
فرمت پروژه: DOC (ورد) 20 صفحه